Veelgestelde vragen

Om je snel verder te helpen geven we op deze pagina antwoord op veelgestelde vragen. De vragen zijn onderverdeeld in verschillende secties zodat je overzichtelijk en snel antwoord vind op je vraag.

Bestellen & betalen

Het plaatsen van een bestelling bij Bamboebaas gaat erg gemakkelijk. Plaats de producten die je wilt bestellen in de winkelwagen door op de groene knop te klikken met de tekst ‘In winkelwagen’. Iedere keer wanneer je hierop klikt, opent er een zijbalk met de optie om de winkelwagen te bekijken of direct af te rekenen. Wanneer je alle producten die je wilt bestellen in de winkelwagen geplaatst hebt, kun je via de winkelwagenpagina, of via de zijbalk navigeren naar de ‘afrekenpagina’. Op deze pagina vul je je gegevens in en selecteer je je betaalmethode. Klaar om te bestellen? Klik dan op de groene knop ‘Bestelling plaatsen en betalen’. Je wordt nu doorgestuurd naar je geselecteerde betalingswijze.

Je kunt bij ons op verschillende manieren je bestelling betalen. We accepteren de veel gebruikte betalingsmethode iDeal, waarmee je gemakkelijk via je eigen bank kunt afrekenen. Daarnaast kun je bij ons ook betalen met PayPal, Klarna (zowel achteraf betalen als in 3 delen), Bancontact, Bankoverdracht en Creditcard. We garanderen altijd een veilige en gebruiksvriendelijke betaling.

Wanneer er een kortingscode actief is heb je de mogelijkheid om deze op de winkelwagenpagina of de afrekenpagina in te vullen. Het veld om de kortingscode in te vullen wordt duidelijk aangegeven. Let op: het veld voor de kortingscode is enkel zichtbaar wanneer er een of meerdere kortingscodes actief zijn.

Jazeker! Je kunt bij ons een ander afleveradres opgeven dan het factuuradres. Wel zo handig als je bijvoorbeeld iemand iets cadeau doet. Wanneer je hier gebruik van wil maken vink je op de afrekenpagina ‘Verzenden naar een ander adres?’ aan. Hierdoor krijg je de mogelijkheid om het afleveradres op te geven.

Wanneer je via iDeal, Klarna, Bancontact of Creditcard betaalt, sturen we je na een succesvolle betaling door naar de pagina waarop duidelijk wordt dat je bestelling ontvangen is. Wanneer je betaalt via Bankoverdracht ontvang je pas een bevestiging van je bestelling wanneer wij het geld hebben ontvangen. Hou er rekening mee dat dit soms 1-2 werkdagen kan duren.

Levertijd & bezorging

Wij leveren momenteel standaard naar Nederland en België. Wil je een bestelling graag naar een ander land sturen? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

We werken bij Bamboebaas met verschillende partners samen. Hierdoor verschilt de levertijd per product. Het grootste gedeelte van ons assortiment wordt binnen 1-3 werkdagen bij je thuis geleverd. Voor de actuele levertijd van een product navigeer je op de productpagina naar ‘Bezorg- & retourinformatie’.

Voor sommige producten is afhalen mogelijk. Wanneer dit het geval is, zie je de optie ‘Afhalen’ op de afrekenpagina verschijnen. Afhalen werkt bij ons altijd op afspraak. Heb je bij je bestelling aangegeven deze af te willen halen? Dan nemen we hiervoor contact met je op.

We hanteren verschillende verzendkosten afhankelijk van de afmetingen, het gewicht en het merk van het product. Het grootste gedeelte van ons assortiment heeft geen verzendkosten, fijn is dat he!

Dat kan natuurlijk gebeuren. Het is mogelijk om het afleveradres te wijzigen na het plaatsen van je bestelling. Dit doe je door zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Het kan voorkomen dat je bestelling al verstuurd is, helaas is het dan niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen.

In uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat de koerier het adres niet kan vinden. In dit geval wordt de bestelling naar een afhaalpunt gebracht of retour afzender gestuurd. Wij houden deze status voor je in de gaten. Wanneer de bestelling retour afzender gaat, kijken we samen met je of de adresgegevens kloppen en proberen we het opnieuw.

Je ontvangt van ons een track & trace e-mail op het opgegeven e-mailadres bij je bestelling. In sommige gevallen kan het zijn dat deze enkele werkdagen na het verwerken van je bestelling pas verstuurd wordt. Dit heeft te maken met de verwerkingstijd van de bestelling en de levertijd.

Annuleren, ruilen & retourneren

Jammer om te horen dat je wilt annuleren! Het is mogelijk om je bestelling te annuleren. Dit doe je door contact met ons op te nemen. Het kan voorkomen dat je bestelling al verstuurd is, helaas is het dan niet meer mogelijk om te annuleren en zul je de bestelling moeten retourneren wanneer je deze in ontvangst hebt genomen.

De voorwaarden waaronder je een product kunt ruilen verschilt per product. Zo hebben hygiënische producten zoals beddengoed en kleding andere ruilvoorwaarden dan bijvoorbeeld een rolgordijn. Neem contact met ons op om de ruilvoorwaarden voor jouw specifieke product te ontvangen.

Omdat we met meerdere partners samenwerken hebben producten verschillende retourinstructies. Wil je een product retourneren? Neem dan contact met ons op.

Omdat we met meerdere partners samenwerken hebben producten verschillende retourkosten. Wil je weten wat de retourkosten zijn voor het bestelde product? Neem dan contact met ons op.

Het verwerken van een retour duurt gemiddeld 3-5 werkdagen nadat het product in ontvangst is genomen en voldoet aan de retourvoorwaarden.

Wanneer je een beschadigd product ontvangt, vragen we je om foto’s te maken van de beschadiging. Is het verpakkingsmateriaal ook beschadigd? Maak ook hier foto’s van. Je mag deze foto’s met ons delen door een e-mail te sturen naar info@bamboebaas.nl.

Account & gegevens

Tijdens het afrekenen heb je de mogelijkheid om een account aan te maken. Een account helpt je de volgende keer makkelijker door het bestelproces te gaan. Daarnaast zie je hier een overzicht van je bestellingen en je verlanglijstje.

Log in op je account en navigeer in het account menu naar ‘Accountgegevens’. Hier kun je je accountgegevens aanpassen.

Je wachtwoord vergeten? Dat overkomt ons allemaal weleens. Navigeer naar de inlogpagina en klik op ‘Wachtwoord vergeten’. Volg de instructies en je ontvangt een e-mail om je nieuwe wachtwoord in te stellen.

Het is via je eigen account niet mogelijk om je account te verwijderen. Dit kunnen wij handmatig voor je doen. Stuur een e-mail naar info@bamboebaas.nl met daarin het e-mailadres van het account, en je voor- en achternaam.

Log in op je account en navigeer in het account menu naar ‘Bestellingen’. Hier zie je een overzicht van al je bestellingen.

Persoonlijke gegevens worden bij ons veilig in ons systeem bewaard. We gebruiken deze voor administratieve doeleinden, het leveren van producten en voor marketingdoeleinden. Meer weten over hoe we omgaan met jouw persoonlijke gegevens? Lees de privacyverklaring.

Je vindt op de website onderaan iedere pagina de mogelijkheid om je aan te melden voor onze nieuwsbrief. Deze mogelijkheid bieden we je ook bij het afrekenen. In de nieuwsbrief ontvang je leuke aanbiedingen maar ook relevant nieuws over onze producten, over bamboe of in algemeen nieuws.

Productinformatie & assortiment

Informatie over productmaten is op de productpagina zelf te vinden wanneer deze aanwezig is. Mis je specifieke informatie om te bepalen of het product voor jou geschikt is? Neem dan contact met ons op zodat we je kunnen informeren / adviseren.

Dit is zeer afhankelijk van het product. Je kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen.

Nee, helaas hebben wij momenteel nog geen fysieke locatie waar je de producten kunt bekijken.

Wij verkopen op dit moment geen cadeaubonnen.

Of een product op voorraad is of niet, vind je op de categoriepagina boven de productitel, of op de productpagina boven de groene knop.

Bedrijfsgegevens & algemene informatie

Wij zijn gevestigd in Sevenum, gemeente Horst aan de Maas, Noord-Limburg.

Tongerlostraat 24
5975 NC Sevenum

Dit is geen bezoekadres. Afhalen van bestellingen is mogelijk op afspraak.

Je kunt ons bereiken op verschillende manieren. Hieronder vind je alle mogelijke manieren om contact met ons op te nemen:

Neem contact met ons op en beschrijf duidelijk welke technische problemen je ervaart op welk apparaat. Stuur indien mogelijk een screenshot mee van het technische probleem dat je ervaart.

De algemene voorwaarden van Bamboebaas kun je onderaan iedere pagina vinden. Maar om het je gemakkelijk te maken verwijzen we je graag via deze link er naartoe.

Positieve ervaring gehad bij ons? Leuk om te horen. Enkele werkdagen na het afronden van je bestelling sturen we je automatisch een e-mail voor het achterlaten van een review bij WebwinkelKeur. Naast WebwinkelKeur kun je ons ook beoordelen via Google.

Klanttevredenheid staat bij Bamboebaas centraal. We vinden het ontzettend belangrijk om je klacht, opmerking of verbeterpunt serieus te nemen en waarderen het enorm dat je deze met ons wilt delen. Hierdoor kunnen we onze producten en service verder verbeteren. Je mag je klacht, opmerking of verbeterpunt via het klachtenformulier met ons delen.

Kwaliteit

Het aanbieden van kwalitatieve producten vinden we zeer belangrijk. Dit verbetert niet alleen de klanttevredenheid maar bevordert ook de levensduur van de producten. En dat speelt een rol in de duurzaamheid van het product.

Duurzaamheid

We hebben bewust gekozen voor bamboe als hoofdbestanddeel van onze producten vanwege zijn duurzame eigenschappen. Het bijdragen aan een groenere toekomst vinden we ontzettend belangrijk bij Bamboebaas.

Lees meer over bamboe >

Persoonlijk & klantgericht

Klanttevredenheid staat bij alles wat wij doen centraal. We vinden het belangrijk om ‘dezelfde taal te spreken’ en je zo goed mogelijk te helpen. Daarom hanteren we een persoonlijke en klantgerichte aanpak.

Innovatie & design

Het doorontwikkelen van onze producten zorgt voor een hogere klanttevredenheid, kwalitatiever product en daarmee een betere bijdrage aan duurzaamheid. Het heeft raakvlakken met veel van onze kernwaarden, en daarom besteden we er veel aandacht aan.

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Staat het antwoord op jou vraag er niet tussen? Dan willen we je vragen contact met ons op te nemen. We beantwoorden je vraag dan graag alsnog.

Bel ons

Mail ons

Stuur een WhatsApp